جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۰
کد خبر: ۱۰۰۲۸۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵

اجرای سه نمایش ویژه کودک در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱

سه نمایش کودک «آرزوی سنجاب کوچولو»، «ترگل» و «لافکادیو» در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱ روی صحنه رفته است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سه نمایش ویژه کودک با عنوان‌های «آرزوی سنجاب کوچولو»، «ترگل» و «لافکادیو» در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱ روی صحنه رفته است. 

نمایش شاد و موزیکال «آرزوی سنجاب کوچولو» به کارگردانی مسعود پورجمشید از ۱۵ آذرماه اجرای خود را آغاز کرده و تا ۱۵ دی ماه هر روز ساعت ۱۶:۳۰ در فرهنگ‌سرای ملل روی صحنه خواهد بود. 

این نمایش درباره سنجابی است که به دنبال آرزوهای واهی و خیالی دست به دامان روباه فالگیر شده تا بتواند به آرزویش برسد. روباه از این موقعیت سوءاستفاده می‌کند و نقشه‌ای برای دوستان سنجاب می‌کشد و...

مهدی رحمتی، مهسا خلیل‌زاده، سحر ببران، غزاله امینی، رضا محمودی و مسعود پورجمشید بازیگران این نمایش هستند. 

همچنین نمایش شاد و موزیکال «ترگل» به کارگردانی متین حسنی پور تا ۱۵ دی ماه هر روز ساعت ۱۸ ویژه عموم و صبح‌ها از ساعت ۱۰ ویژه مهدهای کودک و مدارس اجرا می‌شود.

این نمایش به نویسندگی محمد برومند، با بازی مریم رضوی و آزاده حسینی و با عروسک‌گردانی مصطفی دارابی و متین حسنی پور اجرا می‌شود و درباره ترگل دختربچه‌ای است که معنای دوستی را درک نکرده است، اما دوستانش برایش نقشه‌ای می‌کشند که...

نمایش کودک لافکادیو به کارگردانی یسنا پورسینا نیز بر اساس داستان شل سیلوراستاین از ۱۵ آذر ماه تا ۳۰ دی ماه در خانه موزه استاد عزت‌الله انتظامی روی صحنه می‌رود. 

لافکادیو قصه شیری است که در بیشه‌ای با شادی و خرمی زندگی می‌کند که به صورت اتفاقی تفنگی به دستش می‌رسد و مشغول تمرین و تیراندازی می‌شود. از سویی یک سیرک دار که شهرت لافکادیو را شنیده سراغش می‌رود و او را به شهر می‌آورد و سیرک خود را با لافکادیو رونق می‌دهد. این در حالی است که روز به روز لافکادیو بیشتر هویت اصلی و ذاتی خود را فراموش می‌کند و...

آویشن بیکائی، امین زارع و ایمان نظیفی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند. این نمایش مناسب رده سنی ۵ تا ۱۲ سال است و در دو نوبت صبح و بعدازظهر اجرا می‌شود. 

علاقه‌مندان برای تماشا و رزرو این نمایش‌ها می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۶۷۱۷۱۸ تماس بگیرند. 
نظر شما